Czy wiesz o tym, że 30% sukcesu w odchudzaniu to dobry trening? Połącz je tylko z odpowiednią dietą i… daj z siebie 100% na drodze do wymarzonej sylwetki! Decydując się na odchudzanie z Dietą OXY dostęp do profesjonalnych treningów otrzymasz w prezencie!

Ćwiczyć każdy może

W OXY wszystko, czego potrzebujesz do osiągnięcia swojego celu, masz w jednym miejscu – jadłospis ustalany jest zgodnie z Twoim zapotrzebowaniem i w zgodzie z Twoimi preferencjami, a ćwiczenia możesz znaleźć na naszej stronie internetowej i aplikacji na smartfona.

Jak ćwiczyć, żeby schudnąć?

Wystarczy 30 minut, 3 razy w tygodniu!

To akurat tyle, żebyś w najbliższym czasie zauważyła pierwsze efekty.

Trening OXY365 to 4 treningi na 4 dni – w razie, gdybyś stwierdziła, że masz ochotę na więcej, niż niezbędne minimum lub po prostu szukała większego urozmaicenia ;).

Obejmuje on ćwiczenia, które wyrzeźbią wszystkie partie ciała:

  • brzuch

  • klatkę piersiową

  • nogi i ramiona

  • plecy

  • pośladki i uda

Trening OXY365 krok po kroku

Najprościej mówiąc, trening składa się z 3 części:

1. Rozgrzewka:

Ona przygotuje Twoje ciało do części właściwej ćwiczeń. To element, którego w żadnym wypadku nie możesz pominąć! Pobudza ona bowiem organizm, dzięki czemu unikniesz kontuzji i nadwyrężeń, a także dodaje mocy! Dobra rozgrzewka może przesądzić o jakości całego treningu.

2. Część właściwa:

  • Wykonać ją możesz w domu, parku lub na siłowni miejskiej. Nie potrzebujesz nic, oprócz telefonu lub komputera, sportowego stroju i butelki wody!

  • Uśmiechnięta i pełna pozytywnej energii Diana, Twój nowy trener personalny, krok po kroku wytłumaczy Ci, jak wykonywać ćwiczenia lub korzystać z maszyn siłowni miejskiej.

  • Każdy Trening OXY365 składa się z serii różnych ćwiczeń. U dołu ekranu zobaczysz kółeczko, ze zmieniającymi się cyframi –tak odliczamy czas, który pozostał do końca serii lub liczbę wykonanych już powtórzeń.

  • Masz ochotę na więcej, albo jakieś ćwiczenie wyjątkowo Ci się spodobało? Przewiń trening do początku serii i zrób ją jeszcze raz! Nie masz już siły? Pamiętaj o tym, aby słuchać swojego organizmu i nie forsować go za mocno. W takim przypadku warto zrobić sobie małą przerwę. To Ty decydujesz o długości i intensywności ćwiczeń!

3. Relaksujące rozciąganie:

  • Dałaś z siebie wszystko! Już zaraz przyjedzie czas na zasłużony odpoczynek, pamiętaj tylko, jak ważne jest rozciąganie.

  • Dzięki niemu nie tylko zregenerujesz swoje mięśnie, ale także wyciszysz się, uspokoisz serce i zrelaksujesz.

Dzięki Diecie OXY wraz z dopasowanym do niej planem treningowym dasz z siebie 100% na Twojej drodze do wymarzonej sylwetki! Efektami będziesz się cieszyć jeszcze tego lata, ale zostaną one z Tobą… na lata!

Zadbaj o siebie w naprawdę kompleksowy sposób!

Chcesz dowiedzieć się więcej o Diecie OXY? Kliknij.

O autorce

Anna Janiszewska — Współtwórczyni Diety OXY. Dietetyk, absolwentka studiów Wydziału Nauk o Żywności i Żywienia Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. Doświadczenie i umiejętności z zakresu żywienia człowieka zdobyła dzięki praktykom w szpitalach klinicznych, poradniach dietetycznych i placówkach żywienia zbiorowego.
Zamknij

Zrób darmowy test motywacyjny i…

poznaj swoją największą motywację, która wreszcie pozwoli Ci schudnąć.