Zdrowe odżywianie oparte na zasadzie jedzenia 5 posiłków dziennie? Tylko skąd znaleźć na to czas w swoim (i tak napiętym już) grafiku? Przekonaj się, że z dobrym planem diety to nic trudnego – pełnowartościowe i zbilansowane posiłki na cały dzień można przygotować naprawdę szybko – bo w mniej niż 28 minut – udowodniliśmy to!

Twój plan

Jednym z głównych mitów, związanych ze zdrowym stylem życia, dietami i odchudzaniem, jest ten związany z czasem. Wiele osób nie decyduje się na zmianę swojego życia, bo obawią się, że przez to długie godziny spędzą w kuchni, gotując.

Z indywidualnie ułożonym planem Diety OXY przygotowanie aż 5 posiłków:

  • śniadania,
  • przekąski porannej,
  • obiadu,
  • przekąski wieczornej,
  • kolacji

jest możliwe w naprawdę krótkim czasie – nie wierzysz? Zobacz sam!

Dieta dopasowana do Ciebie

Dieta OXY dostępna jest online, za pomocą strony internetowej lub wygodnej aplikacji do ściągnięcia na smartphona. To właśnie przez internet dostajesz swój indywidualnie ułożony i dopasowany plan, wraz z przepisami na każdy dzień diety.

Żeby dieta przyniosła zakładane przez Ciebie efekty, musi być indywidualnie dopasowana. Każdy może mieć bowiem inny cel – niektórzy chcą schudnąć, inni utrzymać aktualną masę ciała, jeszcze inni – przytyć.

Wiek, wagę, płeć, wzrost, tryb życia i cel – to wszystko ma wpływ na to, jaka będzie Twoja dzienna kaloryczność na Diecie OXY.

Wygodna dieta

To Ty decydujesz, co jesz!

Szybkość przygotowywania posiłków i odpowiednio dobrana kaloryczność to jednak nie wszystko, co w diecie ważne.

Bo tak naprawdę co z tego, że przepisy są proste i szybkie w przygotowaniu, jeśli powstałe dania nie trafiają w Twój gust kulinarny?

Chudnij jedząc to, co lubisz, to jedna z głównych zasad Diety OXY.

W jaki sposób jest ona realizowana?

W Diecie OXY masz możliwość wyboru typów dań, które będą pokazywać się w Twoim jadłospisie. Tradycyjne? Nowoczesne? Bardziej angażujące, czy superszybkie do przygotowania? Wszystko zależy od Twoich preferencji.

wygodna dieta

Ale to nie wszystko!

Do wyboru masz aż 3 tryby diety, które możesz dowolnie zmieniać, już w trakcie jej trwania:

  • OXY Classic,
  • OXY Vege,
  • OXY Vege+Fish

Idziemy jednak dalej ;) Masz możliwość maksymalnej personalizacji swojego planu diety – wszystko to za sprawą opcji WYMIANY.

Sprawdzasz jadłospis na kolejny dzień, a tam… zupa, na którą kompletnie nie masz ochoty. Wystarczy tylko jedno kliknięcie, aby otworzyć listę innych dań, które na jej miejsce możesz sobie wybrać. Wszystkie o podobnej kaloryczności i wartościach odżywczych, aby Twoja dieta szła zgodnie z planem.

Wymieniać możesz również poszczególne składniki z przepisu, a nawet całe, dzienne jadłospisy – to przydaje się szczególnie przy jakichś specjalnych okazjach, jak różnego rodzaju święta, majówki itp – możesz wtedy liczyć na jadłospisy tematyczne!

A kiedy przyjdzie pora na zakupy – wystarczy tylko, że przejdziesz do opcji LISTA ZAKUPÓW i ustawisz okres, który ma ona obejmować? Dzień, weekend, tydzień? Ty decydujesz, a lista wygeneruje się automatycznie, obejmując wszystkie potrzebne produkty.

prosta dieta

Fazy diety

Dieta OXY jest dietą białkowo–rotacyjną. Oznacza to, że podwyższona jest w niej podaż białka (które skuteczniej od tłuszczy i węglowodanów działa na pracę metabolizmu i spalanie tkanki tłuszczowej). Z drugiej jednak strony zachowana jest proporcja pomiędzy wszystkimi elementami odżywczymi, bo odpowiednia ilość każdego z nich jest niezbędna do tego, aby organizm funkcjonował w zdrowy sposób.

  • Tydzień 1 DETOX – budujesz solidne podstawy do dalszych etapów diety, czyli oczyszczasz organizm z toksyn, które blokują spalanie tkanki tłuszczowej. Dużo koktajli, warzyw i owoców.

  • Tydzień 2 FAT BURNING – zwiększasz ilość spożywanego białka i tym samym skutecznie podkręcasz metabolizm. Oczywiście wszystko przy zachowaniu odpowiednich proporcji, tak, aby było nie tylko skutecznie, ale i zdrowo. Dużo przepisów z dobrej jakości białkiem pochodzenia zwierzęcego: drobiem, jajkami i nabiałem.

  • Tydzień 3 STEP – kolejna faza o podwyższonej ilości białka, tym razem jednak głównie (ale nie tylko) pochodzenia roślinnego – soczewica, ciecierzyca, fasola.

  • Tydzień 4 BALANCE – czyli powrót do równowagi pomiędzy białkiem, węglowodanami i tłuszczami.

W zależności od celu, cały cykl (czyli 4 fazy) powtarzać możesz dowolną ilość razy, aż do momentu pełnej satysfakcji! Kończąc dietę, nie zapomnij jednak o fazie wyprowadzającej, czyli STABILIZACJI – ona pozwoli uniknąć efektu jo–jo.

szybka dieta

Wraz z Dietą OXY dostajesz również dostęp do darmowych Treningów OXY365. Regularna porcja aktywności fizycznej może przyspieszyć działanie diety, a także dodać energii i poprawić samopoczucie. Ćwicz, jeśli masz na to ochotę! :)

Pytania i wątpliwości

Pytania i wątpliwości są naturalnym elementem naszej ludzkiej natury :) Dlatego też przez cały czas trwania diety, zespół dietetyków OXY jest do Twojej dyspozycji – pytania przesyłać można za pomocą specjalnego formularza, ale nie tylko!

Na Facebooku działa specjalna grupa, którą tworzymy zarówno my, jak i Wy – to miejsce, gdzie wymieniamy się przepisami, dzielimy sukcesami, motywujemy, rozwiewamy wątpliwości, czy bierzemy udział w konkursach.

Osiągnięcie celu z Dietą OXY jest szybkie, proste i przyjemne. Ale Ty to już wiesz – teraz pora na podjęcie decyzji!

Rozpocznij swoją zmianę z prostą dietą ułożoną specjalnie dla Ciebie

Chcesz dowiedzieć się więcej o Diecie OXY? Kliknij.

O autorce

Anna Janiszewska — Współtwórczyni Diety OXY. Dietetyk, absolwentka studiów Wydziału Nauk o Żywności i Żywienia Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. Doświadczenie i umiejętności z zakresu żywienia człowieka zdobyła dzięki praktykom w szpitalach klinicznych, poradniach dietetycznych i placówkach żywienia zbiorowego.
Zamknij

Zrób darmowy test motywacyjny i…

poznaj swoją największą motywację, która wreszcie pozwoli Ci schudnąć.