Od dawna myślisz o tym, żeby zacząć ćwiczyć, ale… no właśnie, nie bardzo wiesz, jak się do tego zabrać? Jakie ćwiczenia masz wybrać, żeby się nie przemęczyć, ale jednocześnie szybko zobaczyć efekty? Jakie miejsce wybrać na start: domowe zacisze, a może jednak pełną różnych sprzętów siłownię? No i wreszcie – jak pokonać niemoc, która może pojawić się na samym początku?

1. Pamiętaj, że nie musisz ćwiczyć długo, żeby widzieć efekty

Nie masz czasu na codzienne, godzinne treningi? Całe szczęście, wcale ich nie potrzebujesz! Co więcej, takie długie ćwiczenia są wręcz niewskazane na początek. 15 minut (tylko trochę dłużej, niż reklamy w TV!) dziennie i to tylko 3 razy w tygodniu to idealna opcja na start – wystarczy, żebyś szybko zobaczyła efekty, ale jednocześnie nie przemęczyła się i nie zniechęciła.

Wpisz tu tekstową alternatywę dla obrazka

2. Łącz nawyki

Trenuj zawsze po porannej kawie, po umyciu zębów, po podlaniu kwiatów – każdy z nas na mnóstwo stałych nawyków. Wybierając inną aktywność jako przypomnienie, łatwiej Ci będzie wyrobić sobie nawyk regularnych treningów – to pomaga zwłaszcza na samym początku!

3. Wybierz wygodny strój

Wygodny, czyli taki, który nie będzie krępował Twoich ruchów, ale jednocześnie nie za luźny – kiedy ćwiczysz, nie chcesz co chwila rozpraszać się poprawianiem spodenek czy koszulki, a skupić na treningu! Pamiętaj, że dobry strój sportowy wcale nie musi być markowy, ani drogi. Najważniejsze, żeby był funkcjonalny!

Wpisz tu tekstową alternatywę dla obrazka

4. Ogranicz swoje kontakty… z wagą!

Liczba na wadze łazienkowej potrafi być myląca – masa ciała może się zmieniać w ciągu dnia o +/– 2kg. Wpływ na to ma bardzo duża liczba różnych czynników m.in. co danego dnia spożywaliśmy, co spożywaliśmy dzień wcześniej, o której godzinie, a w przypadku kobiet bardzo istotne są również zmiany hormonalne, które zachodzą w organizmie.

Chcesz mieć pewność, że Twoje treningi przynoszą efekty? Rób sobie zdjęcia i/lub mierz obwody ciała – zobaczysz, to ogromnie motywuje do dalszej pracy! Nie waż się częściej, niż raz w tygodniu.

Pamiętaj także o tym, żeby zawsze zapisywać wyniki pomiarów swoich obwodów! Dzięki temu będziesz dokładnie widziała swoje postępy. W aplikacji Diety OXY znajdziesz specjalne miejsce do wpisywania kolejnych pomiarów, a postęp będziesz mogła śledzić na wygodnym wykresie. Boisz się, że nie będziesz pamiętała, żeby robić to regularnie? Aplikacja co tydzień Ci o tym przypomni! :)

Wpisz tu tekstową alternatywę dla obrazka

5. Ćwicz z profesjonalistami

Żeby Twój trening był skuteczny, ale przede wszystkim bezpieczny i dający poczucie satysfakcji, już od samego początku warto ćwiczyć pod okiem profesjonalistów. Doświadczony trener zadba o to, żebyś podczas treningu krok po kroku wszystkiego się nauczyła. Dobierze ćwiczenia tak, żebyś dała radę je zrobić, ale jednocześnie cały czas czuła, że z każdym kolejnym treningiem zwiększasz swój progres.

Właśnie takich – profesjonalnych i doświadczonych – trenerów znajdziesz w aplikacji OXY! A dzięki dokładnemu instruktażowi audio i nagraniach video w formacie HD ćwicząc z aplikacją poczujesz się jak na prawdziwym, personalnym treningu.

Wpisz tu tekstową alternatywę dla obrazka

6. Wybierz miejsce, w którym czujesz się komfortowo

Siłownie i kluby fitness to nie Twoja bajka? Profesjonalny, efektywny trening możesz zrobić u siebie w domu! Właśnie dlatego w aplikacji Diety OXY znajdziesz szeroki wybór planów treningowych idealnych do domowych ćwiczeń.

A może wprost przeciwnie – w domu wszystko Cię rozprasza i nie możesz spokojnie poćwiczyć? Albo chciałabyś przetestować sprzęt dostępny na siłowni – te wszystkie maszyny, bieżnie, hantle, piłki… ale nie wiesz, jak się za to zabrać? Żaden problem! W naszej aplikacji znajdziesz aż 4 programy treningowe idealne do ćwiczeń na siłowni.

A do tego masz jeszcze dostęp do diety, która będzie dopasowana do Ciebie – i to wszystko w ramach jednego abonamentu. Wszystko po to, żebyś swój cel mogła osiągnąć w jak najlepszy i najprzyjemniejszy sposób – w zgodzie ze sobą i swoimi upodobaniami!

To jak, gotowa żeby przetestować to wszystko w praktyce?

Zacznij od pierwszego treningu z aplikacją OXY i przekonaj się, że droga do wymarzonej sylwetki jest prostsza, niż kiedykolwiek wcześniej!

OXY Starter

Twoja Dieta i Treningi OXY!

Oszczędzasz 20 zł 49,00 zł 69,00 zł

O autorce

Anna Janiszewska — Współtwórczyni Diety OXY. Dietetyk, absolwentka studiów Wydziału Nauk o Żywności i Żywienia Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. Doświadczenie i umiejętności z zakresu żywienia człowieka zdobyła dzięki praktykom w szpitalach klinicznych, poradniach dietetycznych i placówkach żywienia zbiorowego.
Zamknij

Zrób darmowy test motywacyjny i…

poznaj swoją największą motywację, która wreszcie pozwoli Ci schudnąć.