O zaczynaniu diet wiesz już prawie wszystko – w końcu podchodziłaś do nich tyle razy. Sama nie pamiętasz już nawet ile. Mały problem masz tylko z jedną kwestią… jak wytrzymać na diecie! Dzisiaj opowiem Ci o tym, co zrobić, żeby dietę nie tylko zacząć, ale także z sukcesem zakończyć.

Motywacja na diecie

Motywacja to ostatnio bardzo popularne hasło. Pewnie Ty też nie raz słyszałaś, że trzeba ją mieć, aby schudnąć. A ile razy słyszałaś coś na temat tego, jak tę motywację w sobie obudzić? No i co zrobić, żeby przez cały czas trwania diety utrzymać ją na wysokim poziomie?

Przyjrzyjmy się temu z bliska.

motywacja na diecie

1. Odpowiedz sobie na pytanie: po co chcesz schudnąć?

Brzmi jak banał, ale wiele osób pomija ten etap, decydując się na odchudzanie. Znasz to? Marzy Ci się szczupła sylwetka i skupiasz się tylko na tym, jak to osiągnąć. Rozpoczynasz dietę, a kiedy pojawią się jakiekolwiek frustracje, (np. urodzinowe ciasto przyniesione przez koleżankę do biura, którego nie powinnaś jeść, a tak bardzo chcemy…) czy zniechęcenia, odpuszczasz.

Poznanie powodów, dla których chcemy schudnąć to niezwykle silna broń w sytuacjach zwątpienia!

Odpowiedz więc sobie na pytanie: po co. Dla zdrowia? Szczupłej sylwetki? Dla samej siebie, czy żeby bardziej podobać się partnerowi? Rozwiązując ten darmowy test, dowiesz się wszystkiego na temat tego, jaka motywacja na diecie kieruje właśnie Tobą.

Odpowiedź warto zapisać sobie na kartce i powiesić w widocznym miejscu, najlepiej na lodówce. Kiedy pojawi się pierwszy kryzys wystarczy tylko, że na nią zerkniesz… a Twoja motywacja znowu nabierze mocy!

motywacja na diecie

2.Myśl pozytywnie – to Twoja tajna broń

Wiara we własne możliwości może zdziałać cuda! Lub pomóc Ci schudnąć – jakby nie było, bez niej trudno osiągnąć sukces. Bo rozpoczynając dietę, musisz w niego wierzyć! Jak to zrobić, kiedy już tyle razy próbowałaś i się nie udało? Być może Ty też, tak jak wiele osób, stawiałaś sobie nierealne cele. Dlatego warto zastanowić się, co naprawdę możemy osiągnąć. Czy warto tracić swoją energię, marząc o nierealnych 15 kilogramach w 2 tygodnie na minusie? A może lepiej zadowolić się kilkoma kilogramami na miesiąc (które dodane do siebie mogą przecież dać całkiem sporą sumkę! :)), ale mieć pewność, że się uda?

Pamiętaj, że kiedy udaje Ci się realizować swoje cele, motywacja utrzymuje się na wysokim poziomie. Dlatego myśl pozytywnie i stawiaj sobie realne cele!

motywacja na diecie

3. Trenuj swoją silną wolę

Smaczna dieta odchudzająca, motywacja i silna wola to trzy elementy, w które powinnaś być wyposażona, jeśli naprawdę chcesz odnieść sukces. Motywacja to wszystko to, co popycha Cię do odchudzania. Plan diety to sposób na to, żeby fizycznie się zbędnych kilogramów pozbyć. Silna wola z kolei pozwala się tego planu trzymać!

Dlatego warto ją trenować. W nowym module Motywacji przygotowaliśmy specjalne ćwiczenia, których wykonanie zajmuje tylko kilkanaście minut tygodniowo. Ich treść zależy do Twojej indywidualnej motywacji! Wszystkie ułożone zostały tak, żeby w przyjemnej, rozrywkowej formie pozwolić Ci lepiej poznać samą siebie, a przy tym wzmocnić silną wolę i utrzymać wysoką motywację.

Wyposażona w prostą, pyszną i indywidualnie dopasowaną Dietę OXY, która wspomaga także motywację i silną wolę już się nie poddasz! Powiem więcej – ta Dieta będzie dla Ciebie prawdziwą przyjemnością i satysfakcją!

Poznaj swoją motywację!

Chcesz dowiedzieć się więcej o Diecie OXY? Kliknij.

O autorce

Anna Janiszewska — Współtwórczyni Diety OXY. Dietetyk, absolwentka studiów Wydziału Nauk o Żywności i Żywienia Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. Doświadczenie i umiejętności z zakresu żywienia człowieka zdobyła dzięki praktykom w szpitalach klinicznych, poradniach dietetycznych i placówkach żywienia zbiorowego.
Zamknij

Zrób darmowy test motywacyjny i…

poznaj swoją największą motywację, która wreszcie pozwoli Ci schudnąć.