Marzysz o kilku dodatkowych kilogramach i znalazłeś już nawet odpowiednią dietę na przytycie – Dieta OXY jest bowiem idealną opcją dla każdego, w zależności od stawianego sobie celu, jakim może być również przybranie na wadze. Pojawia się jednak pewien problem… Żeby przytyć, trzeba więcej jeść, a Tobie zwyczajnie brakuje apetytu? Wbrew pozorom, problem ten dotyczy większej ilości osób, niż mogłoby się wydawać. Da się temu jednak zaradzić!

Przygotowaliśmy dla Ciebie kilka prostych wskazówek, które wprowadzone w życie, z pewnością staną się rozwiązaniem Twojego problemu. Wymarzona sylwetka jest w zasięgu ręki!

jak przytyc

Co jeść, żeby przytyć?

A co więcej – jak jeść? Okazuje się bowiem, że nie tylko to co jemy, ale i sam sposób przyjmowania posiłków ma ogromne znaczenie w procesie stymulowania apetytu. Jakie są więc sposoby na jego zwiększenie i pobudzenie?

  1. Jedz regularne – każda skuteczna dieta, w tym również dieta na przytycie, powinna opierać się na regularności w przyjmowaniu posiłków. Spożywanie 4–5 porcji jedzenia dziennie pobudzi organizm do dodatkowej pracy związanej z trawieniem, co poskutkuje podkręceniem metabolizmu… a ten skutecznie uaktywni Twój apetyt. Kilka informacji na temat tego, jak zwiększyć kaloryczność poszczególnych posiłków, znajdziesz tutaj

  2. Pij dużo wody – najlepiej z dodatkiem mięty! Jej zielone listki niezwykle skuteczne pobudzają apetyt. Nieważne, czy wypijesz ją na zimno, czy na ciepło w formie naparu – pomoże! Jeśli masz ochotę, napoje te urozmaicić możesz dodatkiem soku z cytryny, lub łyżeczką naturalnego miodu (w przypadku naparu pamiętaj jednak, żeby miód i cytrynę dodać dopiero wtedy, kiedy będzie on przestudzony – zbyt wysoka ma niekorzystny wpływ na ich zdrowotne właściwości)

  3. Pobudzaj swój apetyt… na zielono! Kiełki, sałaty, zielona fasolka, rzeżucha i koperek to wspaniałe przyspieszacze procesu trawienia, a ten, jak już wiemy, ma bezpośredni wpływ na uczucie głodu.

  4. I na ostro! Szczypta pieprzu cayenne, papryczki chilli, lub startego imbiru (ten ostatni może być też świetnym dodatkiem do miętowo–cytrynowego napoju) dodana np. do zupy albo do sosu skutecznie podkręci Twój metabolizm, dzięki czemu będziesz mógł zjeść więcej.

  5. Zaprzyjaźnij się z witaminami z grupy B – udowodniono, że ich niedobór może być przyczyną spadku apetytu. Znaleźć je można między innymi w orzechach i pestkach, szpinaku, rybach, drobiu, fasoli, nabiale, jajkach i owsie. A wszystkie z tych składników spotkać możesz w przepisach ułożonych specjalnie dla Ciebie, przez dietetyków z OXY

jak przytyc

Na sam koniec, warto pamiętać też o ogromnej roli, jaką w pobudzaniu naszego metabolizmu i apetytu odgrywa aktywność fizyczna. Nawet stary, dobry spacer może tu zdziałać cuda! Być może jeszcze o tym nie wiesz, ale OXY oprócz planu diety, oferuje także gotowy zestaw ćwiczeń z filmem i wskazówkami dotyczącymi ich wykonywania.

Rozpocznij swoją zmianę z dietą ułożoną specjalnie dla Ciebie

Chcesz dowiedzieć się więcej o Diecie OXY? Kliknij.

Podsumowanie artykułu:
Przytyć nie każdemu jest łatwo. Jeśli borykasz się z tym problemem, pamiętaj, że jak każdy, i on daje się rozwiązać. Z nami wiesz już jak! Najważniejsze to mieć solidne podstawy, takie jak chociażby regularność w spożywaniu posiłków – jeśli zdecydujesz się na przybranie na wadze z Dieta OXY, zobaczysz, że nie ma w tym nic trudnego. Oprócz tego wystarczy pamiętać o paru innych rzeczach – w tym też Ci pomożemy – i przepis na sukces gotowy!

O autorce

Anna Janiszewska — Współtwórczyni Diety OXY. Dietetyk, absolwentka studiów Wydziału Nauk o Żywności i Żywienia Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. Doświadczenie i umiejętności z zakresu żywienia człowieka zdobyła dzięki praktykom w szpitalach klinicznych, poradniach dietetycznych i placówkach żywienia zbiorowego.
Zamknij

Zrób darmowy test motywacyjny i…

poznaj swoją największą motywację, która wreszcie pozwoli Ci schudnąć.